האם כדאי להיעזר בעורך דין לצורך תביעה לגמלת סיעוד?

עורך דין לענייני צבא

אם אתם נמצאים בתהליכים שאמורים להבטיח לכם כי תקבלו גמלת סיעוד עבורכם או עבור אדם קרוב או בן משפחה: הרי שאתם יודעים עד כמה סבוכה מערכת הביטוח הלאומי, וכי למרות ששילמתם את כספי הביטוח בכל חודש, כעת, שאתם דורשים לקבל את הגמלה המגיעה לכם – מדובר בפרוצדורה מעיקה.

גמלת סיעוד היא גמלה אותה משלם הביטוח הלאומי בכל חודש למבוטחים מעל גיל 60 אשר נבדקו ונמצא כי אינם יכולים לתפקד בחיי היום יום. מי שמקבל גמלה כזאת, הוא אדם שיש לו אחוזי נכות גבוהים, כמו גם שהוכיח כי אינו יכול לעבוד, אינו מתפרנס בסכומים הראויים לחיי איכותיים, כמו גם שהיא מוענקת בכל חודש עבור קשישים שזקוקים למטפלים צמודים.

הדרך לקבל גמלה מתאימה מהמוסד לביטוח לאומי

בכל הנוגע לקבלת הקצבה החודשית או החד פעמית, רבים מוצאים עצמם אבודים מול המוסד לביטוח לאומי, בעוד שבירוקרטיה סבוכה, מערכת נוקשה, וועדות ודרישות – שומרים על הפתח, מול התובעים. בכך רבים מתקשים למצות את הזכויות שלהם, בעוד שמי לא יוותר על הזכויות שלו – יוכל לפנות אל עורך דין ביטוח, אשר ייצג אותו וילווה אותו בדרך בתביעה לגמלת סיעוד ולקבלת הגמלה.

כיצד עורך דין יכול לעזור?

אם הגעתם למצב בו טורטרתם מפקיד לפקיד, נאלצתם לשלוח כמה פעמים את הטפסים והמסמכים הדרושים, או שאתם מוצאים את עצמכם אבודים אל מול החלטות נוקשות של וועדות רפואיות אותן מקים המוסד לביטוח לאומי – רצוי כי תפנו אל עורך דין מומחה. פרקליט זה מומחה בכל הנוגע לזכויות ביטוח, כמו גם שהוא יוכל ללוות אתכם ולייצג אתכם בוועדות, בערכאות המשפטיות, ובדרך בה תגישו את התביעה שלכם.

לסיכום, במדינת ישראל, רבים בוחרים בעורכי דין על מנות למצות את הזכויות שלהם מול מוסדות ממשלתיים קשי עורף. לכן, בעת הצורך, יש לבחור עורן דין ביטוח טוב, מנוסה שיוכל לסייע לכם בכל שלב בעת הגשת התביעה וצליחת התהליך.  

בעלי חיים בריאות טכנולוגיה כללי סיעוד ספורט עבודה מהבית צרכנות תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
משנים קידומת: שגרת טיפוח מומלצת לגילאי 30+
עם בואו של גיל 30, נשים רבות מדווחות על שינויים בעור הפנים כמו גם שינויים פיזיים שבאים לידי ביטוי...
קרא עוד »
ספט 08, 2020
תרגילי משקולות
מי אינו אוהב לעשות כושר? לפניכם שלושה תרגילי משקולות מובחרים, שבאמצעותם תחזקו ותחטבו את השוקיים...
קרא עוד »
פבר 26, 2020
קבוצות חברתיות – איך הן עוזרות לנו בתקשורת בינאישית?
קבוצות חברתיות הן פתרון מצוין לילדים ולבוגרים כדי להתגבר על חרדות ועל תחושות אישיות שונות שהן לא...
קרא עוד »
דצמ 23, 2020