מה זה עיסוי רקמות עמוק ולמי זה מתאים?

עיסוי רקמות עמוק

כאשר מתקשרים אל ספא על מנת להזמין עיסוי נשאלים לגבי הסוג ש העיסוי שאותו רוצים ובו מעוניינים וכאן זה השלב שבו אנשי רבים מתחילים לשאול שאלות מבלי להבין את ההבדלים שקיימים בין הסוגים הדי מגוונים של עיסויים.

עיסוי של הגוף הוא כזה אשר יכול להיות בנוי על כל מיני סוגים של התעמקות, כאשר יש עיסוי אשר מתמקד באזור של הרגליים, כזה אשר מתמקד באזור של הראש וכזה אשר מתמקד בכל הגוף כמקשה אחת עם התייחסות לנקודות האנרגיה שבתוכו. כאשר רוצים לשפר את האיכות של החיי ולהוריד את רמת הסטרס ולחזק את הגוף עיסוי  רקמות עמוק הוא כזה שמביא את התשובה הכי טובה לכך.

מה זה עיסוי רקמות עמוק

עיסוי הוא כזה אשר בו יש מגע ישיר או אפילו מגע אשר מתבצע כאשר האדם שעובר את העיסוי לבוש בשכבה דקה של ביגוד עליו. הרוב המכריע של העיסויים נעשה כאשר האדם ללא בגדים בכלל, והמעסה מבצע שימוש בעזרים נוספים מלבד הגוף שלו עצמו שאיתו הוא מבצע לחיצות על פני הגוף כולו או מתמקד באזור מסוים אם המטופל שם דגש על כך.

בין עיסוי שוודי לבין כל יתר העיסויים שנמצאים ברשימה של ספא ברחובות איכותי יש גם את העיסוי של רקמות עמוק, שאותו לא כל אדם מבקש וזאת מכיוון שמדובר בעיסוי ספציפי שמיועד למי שעבורו העיסוי חייב להיעשות בצורה שחודרת אל הרקמות העמוקות של הגוף עם לחיצות ספציפיות שמסייעות להתאוששות של שריר בגוף שעבר מאמץ ניכר.

מתאים במיוחד לעוסקים בספורט

הדגש של עיסוי של רקמות עמוק הוא כזה אשר מיועד עבור אנשים אשר עוסקים באופן מקצועי בפעילות ספורטיבית, כאשר אלו אשר מבצעים פעילות בצורה תדירה שמאמצת את הגוף הם כאלה אשר זקוקים לעיסוי עמוק של רקמות הגוף, כזה אשר מאפשר לסייע לשרירים להגיע אל מצב של ריפוי באופן מהיר יותר ולהתאושש מכל הפעילות אשר נעשתה ומכבידה עליו מבחינה פיזית כל כך.  בשורה התחתונה, מדובר בטכניקות שונות וספציפיות של לחיצות ומתיחה על רקמות החיבור העמוקות ומכאן השם של העיסוי הזה.

קראו גם על: חמאם טורקי במרכז

בעלי חיים בריאות טכנולוגיה כללי סיעוד ספורט עבודה מהבית צרכנות תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עדשות מגע צבעוניות – למי הן מתאימות?
עדשות מגע צבעוניות הן טכנולוגיה חדשה המאפשרת לך לשנות את צבע העיניים. זה לא סתם עוד גימיק. עדשות מגע...
קרא עוד »
יול 12, 2022
איך מבצעים חיטוי קורונה?
כדי לבצע חיטוי אפקטיבי מפני הקורונה, צריך ראשית ללמוד קצת אודות הנגיף. כדי שלא יקרה מצב שבו אתם מחטים...
קרא עוד »
פבר 07, 2021
מכון גמילה מקנאביס – מה קורה שם?
"התמכרות" היא אחת המילים שיש להיזהר בהן, שכן מצב זה נחשב גופני ונפשי והוא יכול להתרחש בחשיפה לחומרים...
קרא עוד »
אוק 16, 2019