לכמה זמן מחזיק ניתוח לייזר בעיניים?

הסרת משקפיים

ניתוח לייזר הוא פתרון מצוין למצב שבו משפרים את הראיה ומנטרלים את הצורך בהרכבת משקפיים או את השימוש בעדשות מגע. 

ניתוח לייזר בעיניים

שיטת הניתוחים EBK היא מעולה ומאפשרת לכל מי שהרכיב עד עתה משקפיים או שם עדשות מגע להפסיק לעשות זאת כיוון שהניתוח הוא לכל החיים.

לעיתים יש כמות מינורית של אנשים שהניתוח שלהם לא הצליח. מדובר במקרים חריגים והקליניקה מאפשרת להם להגיע שוב ולבצע שוב ניתוח זה ללא עלויות נוספות. זאת לאור העובדה שהלקוח כבר שילם עבור הניתוח ועקב סיבות שונות איכותו לא הייתה מוצלחת.

לאחר הניתוח הנוסף, בדרך כלל קיים שיפור מהותי בראיה והלקוח אינו זקוק יותר למשקפיו. עבור מי שרגיל להרכיב משקפיים מגיל הילדות, ללכת ללא משקפיים ואף על פי כן לראות הרבה יותר טוב זה הליך שהוא קצת בלתי נתפס, אך עם הצלחות לא מתווכחים.

החלמה מניתוח הסרת משקפיים בלייזר 

משך ההחלמה של ניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא אישי אך בדרך כמה שעות לאחר הניתוח חשים בצריבה בעין. תוך כמה שעות או לכל המאוחר תוך יום הצריבה נרגעת. לאט לאט המטופל פותח את עיניו וחש את השיפור הניכר בטיב הראייה שלו. תוך יום יומיים הלקוח יכול כבר לחזור לעבודה השוטפת שלו, גם אם היא כרוכה בכמה שעות מול המחשב.

פעם ללא משקפיים הוא ראה מטושטש ולא הצליח להבין מה הוא רואה, מי מופיע בטלוויזיה ומה כתוב בכתוביות. הוא ממש לא תפקד ללא משקפיים ופתאום הוא רואה את הדברים באופן חד וברור.

הצלחתו של ניתוח לייזר בעיניים והעובדה שהוא מחזיק לכל החיים, יוצרת סיפוק רב אצל מרכיבי המשקפיים ועדשות המגע, שאינם זקוקים להם יותר כלל. 

בעלי חיים בריאות טכנולוגיה כללי סיעוד ספורט עבודה מהבית צרכנות תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם שיטת NLP מועילה?
יש כל כך הרבה שיטות ודרכים לעבוד על נפש האדם, לקדם את המטרות שלו ולסייע לו להתמודד עם המצוקות, עם הנפש...
קרא עוד »
דצמ 21, 2021
3 סיבות ללכת על החלקה אורגנית
החלקה היא פעילות מרגשת ממנה נהנים אנשים רבים ברחבי העולם. עם זאת, לא כל ציוד ההחלקה נוצר שווה. בעוד...
קרא עוד »
מאי 27, 2023
וגיניזמוס
וגיניזמוס היא תגובת התכווצות שאינה רצונית של שרירי הנרתיק. ההתכווצות חלה כאשר מתבצע ניסיון חדירה....
קרא עוד »
אפר 29, 2022