טיפול רגשי – למה זה חשוב?

הרבה מאוד אנשים, מבוגרים וצעירים, לא נוהגים להתייחס ברצינות מספקת לתהליכים רגשיים שהם חווים. מבחינתם טיפול אמור להיות אך ורק בהיבט הפיזי. הם פונים לרופא אם כואב להם משהו או חשים לא טוב, אך אם מדובר בעניין רגשי, אזי שהם לא יעשו זאת. הם מאמינים שיש להם את היכולת לטפל בעצמם או שהדברים יחלפו עם הזמן.

זו טעות להסתכל על הדברים כך ויכול להיות לזה מחיר מאוד משמעותי בעתיד. טיפול רגשי הוא דבר מאוד חשוב, בכל גיל, בפרט טיפול אם מדובר על טיפול רגשי לילדים ואז ההורים שלנו צריכים לשים לב לכך שעובר עלינו משהו ואנחנו צריכים להיפגש עם איש מקצוע ולקבל טיפול, ובין אם אנחנו בני נוער או מבוגרים אשר מודעים לעצמם ולכאורה יודעים כיצד להתנהל בהיבט זה.

טיפול רגשי הוא בדיוק כמו כל טיפול רפואי אחר. בסוף של דבר, הרגש הוא כמו כל שריר או חלק אחר של הגוף, הוא יכול להיפצע ואנחנו צריכים לתת לו טיפול הולם.

מדוע זה חשוב שנעבור טיפול רגשי?

ראשית, אם אנחנו לא נעבור טיפול רגשי מותאם, אזי שזה יכול להשפיע עלינו בצורות שונות. זה יכול להשפיע עלינו בהיבטים שיצמצמו את היכולת שלנו לפעול בחיים ולהתקדם. זה יכול לפגוע ביכולת שלנו להשיג את המטרות שהצבנו בפנינו.

שנית, אם אנחנו לא נטפל בבעיה היא לא תיפתר, היא לא תיעלם. להיפך, היא רק תגבר. לכן אנחנו חייבים לטפל בעצמנו כמה שיותר מהר ובוודאי לעשות זאת עם איש מקצוע שמתמחה בכך.

שלישית, אנחנו לא יכולים לטפל בעצמנו מאחר ואין לנו את הכלים לכך ואין לנו את היכולת לראות את התמונה המלאה מבחוץ, אלא רק את מה שאנחנו חווים מבפנים.

בעלי חיים בריאות טכנולוגיה כללי סיעוד ספורט עבודה מהבית צרכנות תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
השתלת שיניים ביום אחד
להיות בלי שיניים למשך זמן רב זה פשוט לא כיף. המחסור בשיניים הוא לא נוח. השיניים החסרות משבשות את כל...
קרא עוד »
ינו 12, 2020
למה יש סיבוכים אחרי ניקוב האוזן?
ניקוב חור באוזן היא שלב שגרתי אך משמעותי לכל אחת ואחת. בין אם מנקבים את החור לתינוקת בהיותה בת מספר...
קרא עוד »
אוק 17, 2019
שמנים – בחרו בכאלה איכותיים
באמצעות שימוש נכון בשלל שמנים תוכלו להפוך את הבישולים שלכם במטבח לכאלה עם טעמים הרבה יותר עשירים....
קרא עוד »
אוג 01, 2021