מתחילים להתעניין במוצרי BDSM? איך תדעו במה לבחור?

אם בא לכם משחק מקדים מדליק – אם אתם רוצים להתרגש מחיי המין שלכם, אם לפרטנרים יש פנטזיה שטרם הגשמתם – הגיע הזמן לעלות הילוך ולהכניס למיטה כמה אביזרים קינקיים לוהטים. 

אביזרי מין סאדו מאזו או אביזרים הידועים בשם אביזרי BDSM : הפכו פופלאריים במיוחד ולא סתם…אלה אביזרים שנחשבים מבוקשים ביותר עבור מי שמפלפל את חיי המין עם משחקי שליטה, כמו משחקים של עבד ומלכה או משחקי קשירה, הפלקות קלות והשפלות. 

אבל איזה אביזרי סאדו מאזו אפשר לבחור? הנה כמה המלצות:

מחסומי פה וגאגים

 מחסומי פה מאפשרים שליטה מלאה בבן או בת הזוג והם יתניעו את המשחקים עם השפלה כיפית כדי להגיע לגמירות חזקות. כיום יש מחסומי פה מסוגים שונים ואפשר למצוא גאגים עם ורסנים מיוחדים שמתאימים עבור גברים ונשים.

מצבטי פטמות

גברים ונשים מוצאים עצמם מגורים יותר באמצעות גירוי או צביטה של פטמות. מי שירצה להנות ממקסימום עונג וגירוי, יוכל להשתמש במצבטי פטמות אותם אפשר להתקין לבד או לבקש מהשליט או מהשליטה להתקין לכם. כך הגירוי הופך עמוק יותר.  

ערכת חשמול

ערכת מחשמלת מתאימה לאוהבי סאדו מאזו מתקדמים. מדובר בדרך לרסן את הפרטנרים, בהסמכה כמובן, עם מוט חשמול שוט ומקל שיניים. את כלל האביזרים האלה אפשר למצוא בערכה אחת. 

פלאג אנאלי

חלק בלתי נפרד מכאב מענג הוא חדירה אנאלית שמתאימה גם לגברים וגם לנשים. בחרו פלאג אנאלי מפואר מסיליקון רפואי איכותי המיועדים למשחקי מין, חדירות מענגות, ואפילו למסכת השפלות בחדר המיטות. 

אז אם אתם מחפשים מוצרים למשחקי שליטה, דעו כי אפשר למצוא מוצרי סאדו מאזו כמו מסכות וגאגים, אזיקים ומוצרי קשירה, ועוד – זה הזמן לבחור את מה שמתאים לעונג שלכם. להשיג בחנות של אהבה ותשוקה >>>

בעלי חיים בריאות טכנולוגיה כללי סיעוד ספורט עבודה מהבית צרכנות תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה זה אמונה
אנשים מאמינים. כך מכנים בעולם את היהודים שומרי התורה והמצוות. מה זה בעצם אמונה? אמונה זה מלשון אמון....
קרא עוד »
אוק 01, 2020
אסכרית – הדרך לטפך בסוכרת
סוכרת היא מחלה מוכרת ונפוצה בעיקר בקרב גברים ונשים שחיים בעולם המערבי. סוכרת מסוג 1 תלויה במצבו של...
קרא עוד »
דצמ 02, 2020
טיפים לתזונה נכונה
רוצים להפוך את שגרת החיים שלכם להרבה יותר בריאה? נמאס לכם להרגיש חסרי אנרגיה? על מנת לעשות את המהפך...
קרא עוד »
אוק 19, 2019