איך לפתוח אף סתום?

הצטננות היא הסיבה השכיחה ביותר של אנשים להישאר בבית מהעבודה. זה גם יכול לגרום לך להרגיש אומלל וחולה, מה שמקשה עליך לתפקד בעבודה. אין זה פלא שאנשים רבים מחפשים דרכים לפתוח אף סתום מבלי להשתמש בתרופות או טיפולים כלשהם.

אז איך לפתוח אף סתום?

האף הסתום הוא סימפטום שכיח ולא נעים שיכול להיגרם ממספר דברים, כולל אלרגיות, הצטננות ושפעת. תסמינים אלו עלולים להקשות על הנשימה, מה שעלול להוביל לבעיות בריאותיות אחרות. הטיפול הנפוץ ביותר באף סתום הוא שימוש בתרסיסי מי מלח לאף או שטיפות. תרסיסי מי מלח לאף משמשים בדרך כלל כקו ההגנה הראשון נגד אף סתום מכיוון שהם עוזרים לפתוח את מעברי האף ולנקז עודפי ריר מהאף.

תרסיס יכול לעזור לכם

תרסיסי מי מלח לאף בטוחים ויעילים בשימוש לפי ההוראות, אך הם לא תמיד יעילים בטיפול בסימפטומים שלך. אם אתה נאבק עם אף סתום שאינו מגיב לטיפולי תרסיס מי מלח לאף או אם אתה מתקשה לנשום דרך האף, אולי כדאי לך לשקול לפנות לרופא שלך לקבלת אפשרויות טיפול נוספות.

אם יש לך אף סתום ואתה רוצה להיפטר ממנו, אז הנה כמה עצות מועילות. אתה יכול להשתמש בתמיסת מלח כדי לעזור לנקות את האף. אתה יכול גם להשתמש בטיפות מלח או תרסיסים בנחיריים. אם האפשרויות הללו נראות לא נוחות מדי עבורך, אז אתה יכול לנסות להשתמש בסיר נטו או מערכת השקיה באף.

סיר נטי הוא דרך קלה לנקות את הסינוסים ולהקל על התסמינים של אף סתום. הוא יעיל מכיוון שהוא מנקה את מעברי האף על ידי השקייתם במי מלח שהורתחו בסיר. מערכות ההשקיה באף דומות אך משתמשות במים בלחץ במקום במי מלח, מה שעוזר להפחית את הגודש ולהסיר ריר ממעברי הנשימה בצורה יעילה יותר מאשר סירי נטי. אז כל עוד מדובר על איך לפתוח אף סתום, קחו זאת בחשבון. מידע נוסף באתר https://nbr.co.il/

בעלי חיים בריאות טכנולוגיה כללי סיעוד ספורט עבודה מהבית צרכנות תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהי ארתרוסקופיות ירך ומתי זה נדרש?
ארתרוסקופיות ירך  זה סוג של ניתוח זעיר ופולשני המבוצע באמצעות מצלמה קטנה המוחדרת לתוך המפרק...
קרא עוד »
יונ 16, 2021
איך מתחיל תהליך של הורות משותפת?
תהליך ההורות המשותפת הוא אחד השלבים החשובים ביותר בחייו של ילד. זה גם אחד הנושאים הכי חשובים בהורות...
קרא עוד »
מרץ 24, 2023
נשירת שיער
לא מעט גברים ונשים סובלים מנשירת שיער. בחלק מהמקרים מדובר על נשירה עונתית, אשר נעלמת מעצמה בעונת...
קרא עוד »
אוג 31, 2020