דרכים טבעיות לטיפול בעצירות

תופעת העצירות היא תופעה קשה ומעיקה מאוד והיא נפוצה מאוד באוכלוסייה. במיוחד כיום כאשר תרבות האכילה היא ממש לא על בסיס בריאותי ורבים הם האנשים הצורכים אוכל מהיר, אוכל תעשייתי, אוכל העשוי מחומרים שלא מיטיבים כלל עם מערכת העיכול.

האוכל הזה הוא זה שלמעשה יוצר את הבעיות במערכת העיכול כאשר הבעיה הראשית אשר איתה מתמודדים הרבה מאוד אנשים מכלל האוכלוסייה היא עצירות.

מה עושים עם העצירות?

אז ברור שאם רק נחליף את התזונה ונתחיל לצרוך אוכל פחות מתועש, נקפיד על אכילה של פירות וירקות שאלו עשירים מאוד בסיבים תזונתיים,  נשתה יותר מים וגם נוסיף פעילות גופנית קבועה, הרי שמצבנו כבר יהיה רהבה יותר טוב.

אבל לכו תגידו לאנשים העסוקים של היום להחליף את כל הלך החיים שלהם…

זה לא ממש אפשרי ולא תמיד זה יהיה מעשי למרבה הצער.

אז מה עושים בכל זאת?

הדרך הכי נכונה היא אמנם שינוי אורח החיים. אך האמת היא שלא כל מה שמתאים לאדם אחד יתאים בהכרח גם לזולתו. כך שההמלצה שלנו לשנות את התזונה ולהתחיל להתעמל או לעשות פעילות גופנית כלשהי, לא תמיד תהיה יעילה באמת לכל אחד ובמקרים רבים זה לא מה שיעשה את השינוי מבחינת העצירות הכרונית.

כאן חשוב ללמוד ולהתאים לכל אדם את מה שהוא צריך בהתאם למבנה הגוף שלו, אורח החיים שלו, הבריאות הבסיסית שלו וכל ההיסטוריה הרפואית שלו.

לצורך כך מומלץ מאוד לפנול לטיפול הומאופטי.

הטיפול ההומאופטי בעצירות

הטיפול ההומאופטי הוא טיפול מאוד יסודי וגם מאוד מותאם למטופל. הוא מבטיח כי כל מה שלא יהיה, הטיפול יתאים באופן מושלם לצרכים של המטופל מה שאומר טיפול שיהיה יעיל ויוביל לתוצאות הנכונות.

ברור שכל מי שהולך לטיפול בעצירות רוצה להיות בטוח כי הוא אכן עושה את הצעד הנכון לריפוי ובטיפול ההומאופטי אפשר בהחלט לומר שזה כך.

לא סומכים על כל אחד

חשוב לדעת כי בטיפולים הומאופטיים יש הרבה מאוד שרלטנות. אף אחד לא רוצה ליפול לידיים שהן אינן מקצועיות. לכן חשוב לבדוק היטב אל מי אנחנו פונים ומה יש להם להציע מבחינה מקצועית.

המלצה היא לפנות לטיפול הומואופתי בטחורים, עצירות ומגרנות למטפל מוסמך ובעל רזומה ולבדוק את הנושא מקרוב יותר.

בעלי חיים בריאות טכנולוגיה כללי סיעוד ספורט עבודה מהבית צרכנות תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדרסים
מדרס הוא רפידה בצורת כף רגל שאותה מכניסים לתוך הנעליים שאנחנו נועלים ועל אותו המדרס אנחנו מניחים את...
קרא עוד »
נוב 14, 2022
3 פתרונות בולטים של טיפול בnlp
מה זה בכלל NLP  NLP זוהי שיטה טיפול בדמיון מודרך העוברת דרך התת מודע. שיטה זו באה לסדר לאדם את הבעיות...
קרא עוד »
פבר 28, 2021
קמגרה – עומדת במבחן
סקס הוא חלק חשוב מאוד בחיינו. זו חוויה יומיומית עבורנו, בין אם אנחנו נשואים ובין אם לא. זה גם חלק...
קרא עוד »
יונ 19, 2022