איך נערכים לקראת ניתוח אף?

הכנה לניתוח אף יכולה להיות חוויה מרגשת ומורטת עצבים. תכנון והכנה נכונים יכולים להפוך את החוויה לחלקה יותר ולעזור להבטיח תוצאות מיטביות. להלן כמה צעדים עיקריים להתכונן לניתוח ניתוח אף:

1. התייעצו עם מנתח פלסטי מוסמך: הצעד הראשון לקראת ניתוח ניתוח אף הוא התייעצות עם מנתח פלסטי מנוסה. במהלך פגישת ייעוץ, יעריך המנתח את מבנה האף של המטופל, ידון במטרותיו ובציפיותיו ויתווה את תוכנית הניתוח.

2. הבן סיכונים ויתרונות: כמו כל הליך כירורגי אחר, לניתוח אף יש סיכונים הקשורים אליו. חשוב שהמטופל ידון בסיכונים אלו עם המנתח שלו, כמו גם ביתרונות הצפויים.

3. הערכת בריאות: המטופלים צריכים להיות במצב בריאותי כללי טוב לפני שהם עוברים ניתוח. המנתח יבצע הערכה רפואית כדי לקבוע אם המטופל הוא מועמד טוב לניתוח אף. הם עשויים גם לבקש בדיקת דם או בדיקות אבחון אחרות כדי לוודא שאין מצב רפואי קיים שעלול לסכן את המטופל במהלך הניתוח.

לקריאה אודות ניתוח מחיצת אף היכנסו לאתר

מצב בריאותי

4. הערכת תרופות: על המטופלים ליידע את המנתח שלהם על כל תרופות או תוספים שהם נוטלים כעת. יש להימנע מתרופות מסוימות, כגון אספירין או מדללי דם, לפני הניתוח מכיוון שהן עלולות להגביר את הסיכון לדימום במהלך ואחרי הניתוח.

5. הפסקת עישון: עישון יכול לעכב את הריפוי ולהגביר את הסיכון לסיבוכים. על המטופלים להפסיק לעשן לפני ואחרי הניתוח לקבלת תוצאות מיטביות.

6. תוכנית זמן החלמה: זמן ההחלמה לאחר ניתוח אף משתנה בהתאם למטופל ולטכניקה הניתוחית בה נעשה שימוש. 

7. הכינו את הבית שלכם: הכינו את הבית מראש על ידי רכישת פריטים שאולי תזדקקו להם במהלך תקופת ההחלמה, כמו גזה, שקיות קרח ומשככי כאבים ללא מרשם. למידע נוסף ד"ר מרקוס הראל

בעלי חיים בריאות טכנולוגיה כללי סיעוד ספורט עבודה מהבית צרכנות תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה הן פוביות וכיצד הן באות לידי ביטוי?
מה ההבדל בין פוביה לפחד, ומתי צריך לטפל במצב? רובינו מכירים את המושג במובנים של הומופוביה,...
קרא עוד »
אוג 23, 2020
חיטוב מהיר
חשוב לנו לומר כבר בתחילת המאמר: אין דבר כזה חיטוב גוף מהיר (יש חיטוב הגוף בשיטת ויברטק). זהו מונח ששמור...
קרא עוד »
פבר 05, 2021
ספסטיות
ספסטיות או בשמן האחר טונוס שרירים מוגבר זו בעצם התופעה הכי נפוצה שקיימת לאחר התרחשות של אירוע מוחי....
קרא עוד »
פבר 28, 2022