איך נערכים לקראת ניתוח אף?

הכנה לניתוח אף יכולה להיות חוויה מרגשת ומורטת עצבים. תכנון והכנה נכונים יכולים להפוך את החוויה לחלקה יותר ולעזור להבטיח תוצאות מיטביות. להלן כמה צעדים עיקריים להתכונן לניתוח ניתוח אף:

1. התייעצו עם מנתח פלסטי מוסמך: הצעד הראשון לקראת ניתוח ניתוח אף הוא התייעצות עם מנתח פלסטי מנוסה. במהלך פגישת ייעוץ, יעריך המנתח את מבנה האף של המטופל, ידון במטרותיו ובציפיותיו ויתווה את תוכנית הניתוח.

2. הבן סיכונים ויתרונות: כמו כל הליך כירורגי אחר, לניתוח אף יש סיכונים הקשורים אליו. חשוב שהמטופל ידון בסיכונים אלו עם המנתח שלו, כמו גם ביתרונות הצפויים.

3. הערכת בריאות: המטופלים צריכים להיות במצב בריאותי כללי טוב לפני שהם עוברים ניתוח. המנתח יבצע הערכה רפואית כדי לקבוע אם המטופל הוא מועמד טוב לניתוח אף. הם עשויים גם לבקש בדיקת דם או בדיקות אבחון אחרות כדי לוודא שאין מצב רפואי קיים שעלול לסכן את המטופל במהלך הניתוח.

לקריאה אודות ניתוח מחיצת אף היכנסו לאתר

מצב בריאותי

4. הערכת תרופות: על המטופלים ליידע את המנתח שלהם על כל תרופות או תוספים שהם נוטלים כעת. יש להימנע מתרופות מסוימות, כגון אספירין או מדללי דם, לפני הניתוח מכיוון שהן עלולות להגביר את הסיכון לדימום במהלך ואחרי הניתוח.

5. הפסקת עישון: עישון יכול לעכב את הריפוי ולהגביר את הסיכון לסיבוכים. על המטופלים להפסיק לעשן לפני ואחרי הניתוח לקבלת תוצאות מיטביות.

6. תוכנית זמן החלמה: זמן ההחלמה לאחר ניתוח אף משתנה בהתאם למטופל ולטכניקה הניתוחית בה נעשה שימוש. 

7. הכינו את הבית שלכם: הכינו את הבית מראש על ידי רכישת פריטים שאולי תזדקקו להם במהלך תקופת ההחלמה, כמו גזה, שקיות קרח ומשככי כאבים ללא מרשם. למידע נוסף ד"ר מרקוס הראל

בעלי חיים בריאות טכנולוגיה כללי סיעוד ספורט עבודה מהבית צרכנות תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אחוזי נכות – כמה מגיע לי ואיך הם נקבעים?
קביעה של אחוזי הנכות מסתמכת על רמת הכשירות התפקודית והבריאותית של בן אדם. היא נקבעת על ידי גורמים...
קרא עוד »
יונ 23, 2021
חיסונים לכלבים – 5 דברים שחשוב לדעת לפני שמחסנים כלבים
אימצתם כלב- סביר להניח שתרצו לחסן אותו. לפני שתיגשו לוטרינר באשדוד, מומלץ לכם לדעת 5 דברים...
קרא עוד »
אוק 31, 2020
טיפול באנורקסיה – אל תמתינו יותר מידי עם הטיפול
אנשים שסובלים מאנורקסיה מבינים היטב עד כמה הפרעת האכילה הקיצונית הזו יכולה לשבש את שגרת החיים שלהם,...
קרא עוד »
מרץ 01, 2022