עדשות מולטיפוקל – איך תדעו שהן מתאימות לכם?

עדשות מגע צבעוניות

עדשות מולטיפוקל הן עדשות משקפיים מתקדמות אשר המטרה שלהן היא להמציא את הפתרון הנדרש עבור אנשים שמתמודדים עם ראייה לקויה במידה שונה ממרחק ומקרוב. לפני עשרות שנים היה על אנשים אלו להצטייד עם שני זוגות משקפיים. משקפי קריאה ומשקפי ראייה. ההחלפה בכל פעם בהחלט סרבלה את המשתמשים ומנעה מהם את הנוחות אליה הם שאפו. ויחד עם זאת – הם לא הצליחו לראות ברמת איכות גבוהה לא מקרוב ולא מרחוק. 

הפתרון: מולטיפוקל

החידוש שבעדשות מולטיפוקל הוא בשילוב פתרון מתאים בעדשה אחת. כלומר, אותה עדשה משלבת בתוכה שני אזורים שונים זה מזה מבחינת המספר והמטרה. כך שהמרכיב אותם יכול להפיק את מלוא התועלת, ולחוש שהוא מסוגל לראות בצורה ברורה ונוחה עבור מטרות שונות. הווי אומר שעדשות מולטיפוקל פקחו את עיניהם של אנשים שהתמודדו עם קשיי ראייה מקרוב ומרחוק, ופתרו את הבעיה.

הקושי בהתאמה

אך יחד עם היות העדשות הללו פתרון נהדר שעשוי לפתור מצבים רבים, קיים קושי מהותי בהתאמה מדויקת ומתאימה של העדשות. וזאת בגלל שההסתגלות לעדשות עשויה להיות קשה. ולא פעם מתברר לאחר הקניה כי העדשה אינה נוחה למרכיב אותה. כך שכל ההשקעה הייתה לשווא. מה גם שאי אפשר להתעלם מהמחיר הגבוה יחסית של עדשות אלו. כך שרכישת עדשות מולטיפוקל הינה פעולה לא פשוטה שמעמידה את הקונה מול אתגר אמיתי. המטרה היא להצליח לרכוש עדשות מולטיפוקל נוחות ואיכותיות שתספקנה לנו ראייה איכותית בנוחות מקסימלית.

התאמה על ידי רופא מומחה

בתחום פתרונות הראייה יש גורמים שונים שמציעים שירותים ופתרונות. אך מסתבר כי כדי לקבל את הפתרון הטוב והמוצלח ביותר חשוב לבחור גורם מקצועי ומתאים ביותר. יש אופטומטריסטים מומחים שמציעים מענה, כמו כן ניתן לפנות אל רופא עיניים מומחה על מנת לקבל התאמה מדויקת. מה שחשוב זה הניסיון וההבנה של הגורם המקצועי בתחום. במידה ועברו דרכו מטופלים רבים, והוא ביצע התאמות רבות של עדשות מולטיפוקל, מסתבר כי יש לו סיכוי טוב יותר להצליח לבצע התאמה מוצלחת. 

בעלי חיים בריאות טכנולוגיה כללי סיעוד ספורט עבודה מהבית צרכנות תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיפור המסע האינטימי שלך: תפקידם של אביזרים בשיפור הבריאות המינית
בחקר הבריאות המינית, השיחה סביב השימוש באביזרים תופסת תאוצה. כסמכות עולמית בנושא אינטימיות ובריאות...
קרא עוד »
פבר 17, 2024
איך מוצאים מומחה לאבנים בכליות מומלץ?
בכל מקרה בו אתם סובלים מזיהומים בדרכי השתן על דרך שגרה, או שאתם חושדים שיש לכם אבנים בכליות, הרופא...
קרא עוד »
יול 12, 2021
פטור ממס הכנסה עקב מחלה – כך תשיגו אותו
כדי להשיג פטור ממס הכנסה עקב מחלה עליכם להגיש טופס 135 באופן מקוון. תוכלו לעשות זאת בעצמכם או באמצעות...
קרא עוד »
דצמ 30, 2021