מה הן התופעות כאשר יש חוסר במגנזיום

תוסף מגנזיום

הגוף שלנו זקוק לרשימה ארוכה מאוד של רכיבים שמגיעים בעיקר דרך התזונה שלנו. בעולם המודרני לא חייבים ולא תמיד יכולים לאכול תזונה בריאה, אולם למרבה המזל ישנם תוספי תזונה שמשפרים את המצב ומתווספים היכן שהיה קודם לכן חוסר. גם חוסר במגנזיום יכול להיות בגוף האדם, ואת זה ניתן לראות לפי התופעות הבאות.

כל הזמן עייפים

חשים כל היום מותשים ועדיין מדובר בשעות של הבוקר טרם מאמץ פיזי אחד? יכול מאוד להיות כי קיים לגוף חוסר במגנזיום שבא לידי ביטוי בצורה של תשישות מוגברת לאורכו של יום שלם. לפני שחושבים כי מדובר במחלה או בעיה קשה שמצריכה טיפול מורכב, כדאי לבצע בדיקת דם ולבדוק את רמת המגנזיום שם.

בעיות בשינה

לאנשים שלהם קיים חוסר במגנזיום יש לפעמים סוג של הפרעה בתהליך טבעי ובריא של שינה. אם אתם חווים בעיות בשינה רציפה ועמוקה אולי זה בכלל לא המזרון שפג תוקף אלא ירידה ברמת המגנזיום אצלכם בגוף.

בעיות במערכת העיכול

סובלים לאחרונה בצורה מאוד לא ברורה מעצירות או משלשול ולא אכלתם משהו מקולקל או משהו יותא דופן? לפני שאתם רצים לבלוע כדור קל בטן דעו כי מאוד יכול להיות כי זוהי בכלל בעיה של חוסר במגנזיום שמשפיע גם בצורה כזו על הגוף.

הקשר בין סוכרת למגנזיום

מחקרים רבים מראים כי יש קשר שבין תוסף מגנזיום והחוסר שלו לבין התפתחות של מחלת סוכרת, יכול מאוד להיות כי מחלת סכרת תופיע בעקבות רמת מגנזיום שאינה תקינה.

לחץ דם גבוה

מגנזיום בין היתר מסייע לשמור על לחץ דם תקין בגוף של בני האדם, ואם יש חוסר במגנזיום זה אומר כי צפוי לראות גם שינויים ברמת לחץ הדם שכבר אינה תקינה. אם אתם אנשים בריאים עם לחץ דם תקין בדרך כלל, זה חשוב לוודא אם יש חוסר במגנזיום עם בדיקת דם פשוטה.

קראו עוד על: אבקת קולגן 

בעלי חיים בריאות טכנולוגיה כללי סיעוד ספורט עבודה מהבית צרכנות תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור טכנאי הליכונים?
אם אתם צריכים לתקן הליכון חשוב לכם להכיר טכנאי הליכונים מומלץ וטוב שיוכל לבצע את המשימה במקצועיות...
קרא עוד »
מאי 31, 2020
מה זה גניקומסטיה?
גינקומסטיה היא מצב שבו רקמת השד גדלה מעבר לדופן החזה. זה יכול להיות תוצאה של שינויים הורמונליים, כמו...
קרא עוד »
יונ 24, 2022
טיפול בפיגמנטציה – מה מומלץ?
האם אתם סובלים מכתמי פיגמנטציה?  האם הם מפריעים לכם מבחינה אסתטית? אם כן הגעתם למקום הנכון! כאן...
קרא עוד »
אוג 09, 2021