מהי דיאפרגמה? איך משתמשים בה?

מהי דיאפרגמה? איך משתמשים בה?

דיאפרגמה היא אמצעי מניעה להריון בצורת כיפה  העשויה מסיליקון. היא מוחדרת לנרתיק האישה לפני קיום יחסי מין. לרוב משתמשים בה  בשילוב של קוטל זרע. היא מכסה את צוואר הרחם והדופן העליון של הנרתיק ומונעת התקדמות הזרע אל הביצית. האטימה נעשית על ידי קפיץ המצוי בה והנצמד אל דופן הנרתיק. יש להשאירה בנרתיק לפחות 6 שעות לאחר קיום המגע המיני. ניתן למצוא מידות שונות שלה וההתאמה נעשית לאחר בדיקה של אנשי מקצוע המתמחים בנושא. הן מיועדות’ לרוב, לשימוש לטווח ארוך. יש חשיבות לבחירת המידה הנכונה בהתאמה למידות הנרתיק, למצבה הגופני של האישה ועוד.

התאמה

מומלץ להשתמש בה לפני קיום יחסים ולאחר השימוש ניתן לשלוף אותה ולנקות היטב עד לשימוש הבא. היעילות שלה גבוהה מאוד אם כי היא לא מוחלטת ועומדת על מניעה של בין 92 עד 96%. יש להתאימה היטב כי קטנה מדי עלולה ליצור דלקות עקב חיכוך, להפריע  בעת קיום היחסים ועוד, וגדולה מדי עלולות לפגוע ביעילות שלה. יש צורך להחליף את הקבועה באחרת בעלות מידות גדולות יותר כאשר האישה נמצאת במחזור, בעת העלאה במשקל ובנסיבות אחרות. היא יעילה חלקית גם במניעת מחלות העוברות בעת מגע מיני.

ייעוץ מקצועי

מומלץ להיעזר במומחית לייעוץ בנושא החייבת להיות בעלת השכלה רפואית מתאימה מאחר ומדובר על תחום חשוב שהאחריות בו היא רבה מאוד.  היא תמליץ על המתאימה ביותר אשר מותאמת במידה הנכונה והמאפשרת ללכת עימה במשך כל החודש. לצד ההדרכה הטכנית היא בעלת רגישות רבה בגלל האינטימיות המתלווה, מטבע הדברים, לתחום הנ"ל. אפרת צור היא מדריכת כלות, יועצת זוגית ומומחית לנושא. היא מקבלת כל לקוחה על בסיס מזדמן או מלווה אותה בקביעות בכל התקופה בה היא משתמשת בהתקן הנ"ל. היא תהיה זמינה גם למקרים דחופים.

בעלי חיים בריאות טכנולוגיה כללי סיעוד ספורט עבודה מהבית צרכנות תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הפרעות נשימה בשינה – מהם התסמינים שיש לשים אליהם לב?
הפרעות נשימה בשינה היא הפרעת שינה שכיחה הפוגעת במספר לא מבוטל של אנשים בעולם. זה עשוי להיות קשור...
קרא עוד »
יונ 29, 2022
רעיונות למתנות שוות לכבוד חנוכת בית
הוזמנתם לחנוכת בית? אל תגיעו בידיים ריקות. כיום, יש מגוון רחב של אפשרויות למתנות מדליקות ומקוריות...
קרא עוד »
ספט 08, 2020
מה לשקול לפני הפלה: יתרונות וחסרונות
הפלה היא החלטה משמעותית שיכולה להיות בעלת השלכות שונות על בריאותו, רווחתו הפסיכולוגית וחייו האישיים...
קרא עוד »
אפר 15, 2024