השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער מיועדת לכל מי שיש לו מחסור בשיער, כך שלא ניתן להשלימו באמצעות פלסמת הדם על בסיס PRP או iprf. מצב כזה הוא מחסור מוחלט בשיער. זה לא חייב להיות על כל הקרקפת, דיי באזור מסוים בו המחסור קיים בשביל שיהיה צורך להשתיל שם שיער. לדוגמה, קרחת בפריזורה האחורית או מפרצים מאד עבים וחשופים האוכלים את החלק הקדמי של קו צמיחת השיער מהצדדים. מהי השתלת שיער? מדוע בטורקיה נמצא עיקר הביקוש ולמה כדאי לכם להשתיל שם? כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיער בטורקיה במאמר מידע אחד!

השתלת שיער היא ניתוח לכל דבר ועניין

בהשתלת שיער לוקחים דגימות של השיער שלכם מהחזה או מהחלק האחורי של קו צמיחת השיער בראש ומשלימים באמצעותו אזורים ריקים. על מנת שהזקיקים יוטמעו טוב בקרקפת, יש צורך לבצע ניתוח פתיחת תעלות בו מזהים את הנתיבים שנחסמו לצמיחת שיער ופועלים לסלול שם שוב את הדרך לצמיחה. לאחר מכן מטמיעים את הזקיקים ומשלימים למטופל את השיער החסר. צמיחת השיער תתרחש מספר חודשים 2-4 חודשים לאחר גמר הניתוח.

מילוי מפרצים עבים וחסרים

בניגוד למהלך של השלמת קרחת, תיקון מפרצים הוא לא רק צורך חיוני אלא גם צורך עיצובי. הקדימה של הראש היא אחד האזורים שאתם ללא ספק מבקשים להתגאות בהם ובצדק רב. לכן, משתיל שיער בטורקיה ישרטט את קו מילוי המפרצים ויספק את המילוי באמצעות ניתוח פתיחת תעלות. מאד חשוב לגשת למשתיל שידגים לכם מראש מהו הקו ומהי התוצאה המתוכננת. אנו ממליצים למלא מפרצים, לא לוותר על כך, אבל גם לתכנן דקורטיבית את ההצמחה המחודשת של השיער כדי לדעת כיצד ייראה החלק הקדמי של הראש שלכם. לחלק זה השפעה ניכרת על הפנים שלכם ועל המראה שלכם ברמה החיצונית בכלל ולכן מומלץ שלא להקל בו ראש.

החלמה מניתוח השתלת שיער

מומלץ להימנע מעשיית ספורט מוטורי המצריך קסדה למשל הימים הראשונים למניעת כאבי שפשוף בקרקפת. אנו ממליצים לישון על כרית מוגבהת, ולא על כרית שטוחה, מאותם טעמים. מומלץ לבקש מהצוות המטפל שלכם כרית מוגבהת ייחודית לשינה במטוסים כדי להנעים את זמן השינה שלכם כבר בתחילת מסעכם הביתה לישראל. יום לאחר ההשתלה תצטרכו להגיע לבדיקת חבישה, ולביצוע טיפול לייזר קר לחיזוק הזקיקים. כעת, משהשלמתם השתלת שיער בטורקיה תוכלו לשוב לארץ ולהמתין מספר שבועות עד לצמיחה.

טורקיה – היעד מספר אחד להשתלות בעולם

המיקום הנוח והמחבר בין אסיה לאירופה, הקרבה לרוב ארצות תבל ואירוח מיטב המוחות בתחום ההשתלה הופכים את טורקיה למוקד עליה לרגל עבור המעוניינים להשתיל שיער. השתלת שיער בטורקיה היא תיירות מרפא נודעת בקרב ישראלים וכל אדם אחר ברחבי העולם המבקש להסדיר לעצמו השתלה ברמות הגבוהות ביותר.

בעלי חיים בריאות טכנולוגיה כללי סיעוד ספורט עבודה מהבית צרכנות תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נסיגת חניכיים: כך תמנעו מזה
המאמר באדיבות https://www.lovendent.co.il הכלל הכי חשוב שיש לזכור בחיים הוא שכל דבר יש לעשות במידה. כך לדוגמא מים...
קרא עוד »
מרץ 26, 2019
הלבנת שיניים- האם זה באמת אפשרי
המאמר באדיבות https://galshen.co.il לא מעט אנשים חולמים על חיוך רחב החושף שיניים לבנות ובוהקות. אולם, למרבית...
קרא עוד »
מאי 26, 2019
מחלות חניכיים
דלקת חניכיים, הנקראת גם מחלת חניכיים, היא זיהום חניכיים חמור הפוגע ברקמה הרכה של השן. ללא טיפול מהיר,...
קרא עוד »
ינו 25, 2021