הכל על הרמת עפעפיים

אחד הניתוחים הנפוצים בקרב מבוגרים, נשים וגברים, הוא ניתוח הרמת עפעפיים. זהו ניתוח שנדרש בקרב אנשים שהעפעפיים שלהם מתחילים לצנוח כלפי מטה, מה שיוצר אצלם מראה מאוד לא אסתטי, עייף ומבוגר, וכן יכול להפריע להם לראות כמו שצריך.

עם הזמן, העפעפיים צונחים כלפי מטה, בין אם זה כתוצאה מהיווצרות קמטים באזור ובין אם זה כתוצאה מ"התבגרות ועייפות" של העור, אשר לא מצליח להחזיק אותם למעלה. על כן הם מתחילים לצנוח כלפי מטה ולפגוע במרחב הראייה.

נהוג לבצע ניתוחים כאלה, שכן אחרת העפעפיים עלולים לצנוח עוד ולצמצם באופן נרחב את מרחב הראיה, מה שיכול לסכן את המטופל וכן לאלץ אותו להרכיב משקפיים או להשתמש באמצעים אחרים בשביל לראות טוב יותר.

לפני שנסביר כיצד מתבצע הניתוח, יש להדגיש במקרים מסוימים, בעיקר בקרב נשים, מדובר על צניחה של כל האזור, החל מהמצח והגבות ועד לעפעפיים. לכן, ייתכן ויידרש תהליך מעט יותר מורכב בשביל לייצר מראה אסתטי יפה יותר וגם בשביל לשפר את איכות הראייה.

כיצד מבצעים ניתוח הרמת עפעפיים

תחילה הרופא יאבחן את המצב של המטופל או המטופלת, יכריע במה מדובר ואיזה טיפול נדרש לבצע. היום אפשר לעשות ניתוח אף או כל ניתוח סטנדרטי וכן ניתן למצוא דרכים לבצע את התהליך של הרמת עפעפיים מבלי לעבור ניתוח פולשני בהרדמה מלאה.

בעיקרון, לרוב הניתוח כולל הסרת עודפי עור ושומן מהמקום. זה נעשה באמצעות חתך נקודתי שמתבצע באזור. הניתוח כולל גם עפעפיים עליונות וגם תחתונות. משך זמן הניתוח לא נמשך יותר משעתיים, כאשר זמן ההחלמה ממנו הוא מאוד קצר.

לפני הניתוח הרופא יעדכן את המטופל או המטופלת, מה הוא הולך לעשות ומה ההשלכות של טיפול זה.

רוצים לקרוא עוד? הכנסו וקראו הכל על הרמת עפעפיים.

בעלי חיים בריאות טכנולוגיה כללי סיעוד ספורט עבודה מהבית צרכנות תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אסתטיקה רפואית – 5 טיפולים פופולאריים
אסתטיקה רפואית היא תחום שהתפתח באופן משמעותי בעשור האחרון והוא כולל בעיקר טיפולים אשר מטרתם להצעיר...
קרא עוד »
יול 15, 2021
שירות תרגום רפואי – למה חשוב לבחור בחרת תרגום מקצועית?
יש דברים שפשוט אסור להתפשר עליהם. כשמדברים על שירותי תרגומים הרבה פעמים עולה הסוגייה האם אפשר "לעגל...
קרא עוד »
ספט 22, 2019
הבית לובש חג: יצירות עם הילדים לראש השנה
ראש השנה מתקרב אלינו בצעדי ענק, והורים רבים מחפשים פעילויות יצירה לילדים באווירת החג. אספו את כל...
קרא עוד »
אוג 06, 2020