איך לעצב את חדר האמבטיה

לא חייבים לעצב את כל חדרי הבית בבת אחת, בעיקר בשל העובדה כי לפעמים חדר אחד מצריך שיפוץ וחידוש יותר מאשר כל השאר, שעדיין נראים נהדר. אחד מן החדרים שחווים בלאי יחסית באופן מהיר מן השאר הוא חדר האמבטיה, וכאן זה חשוב לדעת כי את העיצוב ניתן לפשט גם עבור מי שלא ממש מבין בעיצוב בכלל.

בוחרים בסגנון אהוב

מה הסגנון שהכי אהוב עליכם? כדי לדעת בקלות מה יהיה העיצוב של חדר האמבטיה, צריכים להביט בסביבה של יתר חדרי הבית על מנת להבין את הסגנון שמוביל את העיצוב הכולל של הבית ולהתאים לפיו גם את העיצוב של חדר האמבטיה עצמה. אם הסגנון הוא מודרני, כפרי או רטרו, מחפשים אחר עיצובים של כל דבר, החל מארון האמבטיה, אביזרי אמבטיה ועד למגבת הרחצה, ובונים שלב אחר שלב את המראה המלא של חדר מעוצב בצורה אהובה.

מכינים תקציב ריאלי

כל עיצוב של כל חדר מתחיל בתקציב שקיים לרשות אותה פעולה. בהתאם לתקציב גם מבינים מה בדיוק יכולים לרכש ועד כמה העיצוב הזה יכול להיות בהתאם לרצון ולשאיפה. לפני שמגבשים תוכנית זה כדאי להבין כמה כל דבר עולה, כדי לדעת אם מה שמתכננים עולה בקנה אחד עם הסכום שקיים לטובת אותו עיצוב. ברגע בו ישנו תקציב דל, ניתן לשנות את העיצוב גם על ידי שינוי של פריטים פשוטים שנחשבים בתור עיצוב קוסמטי בלבד.

רוכשים בחנות עם מגוון

כדי לעצב את חדר האמבטיה הולכים אל חנות שבה יש את כל מה שקיים בחדר האמבטיה. באופן הזה בוחרים וקונים בקלות כל דבר, החל ממוט פינוק ועד לרכישה של ארון אמבטיה והכלים סניטריים עצמם. כך ניתן לראות את כל הפריטים ההכרחיים לעיצוב, כולל המגוון, שממנו בוחרים את אלה שהכי אוהבים מבלי לעבור בין כמה חנויות באופן שהוא לא נוח ומבזבז לא זמן.
באתר של 'באטליין' תוכלו למצוא מגוון מבחר מוצרים לאמבטיה >> https://bathline.co.il/

בעלי חיים בריאות טכנולוגיה כללי סיעוד ספורט עבודה מהבית צרכנות תזונה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לאט אבל בטוח: איך להתחיל לחיות אורח חיים בריא
אם יש משפט שכל אמא או סבתא תמיד תזדהה איתו וגם תגיד אותו בכל הזדמנות לילדים ולנכדים זה ללא ספק המשפט...
קרא עוד »
ספט 17, 2020
תביעת רופא שיניים
אדם שמגיע לרופא שיניים לצורך טיפולים משמרים או טיפולים בהיקפים רחבים יותר כמו ביצוע שתלים סומך עליו...
קרא עוד »
פבר 12, 2021
תו נכה למי שנפגע בתאונת דרכים
נכה שנפגע בתאונת דרכים עלול להגיע לאתגרים פיזיים ונפשיים משמעותיים. הפציעות יכולות להיות כל כך...
קרא עוד »
מאי 31, 2023